אנשים רבים נושאים בתוכם סיפור, הם לא תמיד מודעים למשמעות שלו, הם לא תמיד מבינים עד כמה הסיפור שלהם יכול לעזור לאחרים, יכול לגרום להם להזדהות איתם, לקדם אותם. הם רק צריכים לדעת לספר אותו בצורה נכונה, הם צריכים לדעת להוציא את הסיפור החוצה.
בשביל להוציא את הסיפור הזה, הם צריכים למצוא את הפלטפורמה הנכונה עבורם. יש מי שיוצא בסיבוב הרצאות, יש מי שכותב ספר, יש מי שבוחר להתראיין, לעשות תוכנית טלוויזיה או סרט, יש כאלה שבוחרים בפלטפורמות יותר צנועות, למשל, בלוג אישי, עמוד ביוטיוב, עמוד בפייסבוק, יש גם מי שמספר את הסיפור של סהר שפע באחד על אחד או בפני קבוצות של אנשים קרובים, כאלה שעובדים איתם, כך הם יוכלו לקבל את ההשראה מהם באופן ישיר.
סהר שפע נושא בתוכו לא מעט סיפורים מעניינים, אחד מהם, זה הסיפור כיצד הוא הגיע לניו יורק בשנות התשעים מבלי שהוא ידע אנגלית מעבר לרמה בסיסית ביותר. הוא נחת בעיר הכי עמוסה, הכי סואנת, העיר שהכי קשה להצליח בה אבל אם מצליחים עושים את זה בגדול. הוא נחת במטרה להצליח, למרות שהוא לא ידע מילה באנגלית.
מה הסיפור של סהר ואיך הוא מספר אותו
הסיפור שלו מחולק לשניים, ראשית, איך הוא למד אנגלית דרך הטלוויזיה, דרך תוכנית כמו סיינפלד שלימדה אותו כל מה שהוא צריך לדעת, לא רק על השפה אלא גם על ניו יורק, ואין תוכנית שיותר מתאימה לכך מסיינפלד.
שנית, איך הוא נכנס לחנות ספרים, קנה ספר על שיווק במטרה לחדד ולתרגל את האנגלית שלו, וזה הוביל אותו לעולם העסקי והשיווקי, עם כלים וטיפים שעזרו לו להתפתח בתחום בהצלחה רבה.
הסיפור הזה מסופר על ידי סהר דרך הבלוג שלו אך גם במפגשים עם העובדים תחתיו. הוא מספק להם את הספר שעזר לו להצליח. כך הוא יודע שהם יבינו מה הוא למד ממנו, כך הוא יודע שהם יוכלו לקבל את הכלים שהוא קיבל וזה יעזור להם להתקדם כמוהו.