גן אירועים VS אולם אירועים – מה כדאי לבחור

הבחירה בין אולם אירועים לבין גן אירועים היא בחירה לא פשוטה, ללא קשר לסוג האירוע שמתכננים או מפיקים. יש הבדל מהותי בין התפאורה של זה לבין התפאורה של האחר ויש כמה וכמה שיקולים שצריך לקחת בחשבון על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה. חשוב מאד להבין שמה שטוב או מתאים לאדם אחד שמארגן אירוע לא בהכרח יהיה נכון ומתאים גם לאנשים אחרים ולכן יש הרבה מקום לבחירה אישית ולשיקולים שנכונים לאירוע עצמו ולמי שחוגג. גן אירועים בשרון, למשל, יכול להתאים לא רק למי שמתגורר באזור השרון ואם הוא יפה במיוחד, ייחודי בעיצוב שלו ויציעו בו שירותים מקוריים ומעניינים שגם ישדרגו את האירוע – הרי ששווה לשמוע את ההצעות וכך לקבל את ההחלטה. אז איך באמת בוחרים בין גן אירועים לבין אולם?

איך בוחרים בין אולם לבין גן?

יש מי שאוהב את האירועים שמתקיימים באולמות מעוצבים, יוקרתיים ויפים ויש את מי שמתחבר יותר לצמחייה של גן אירועים ולתפאורה הירוקה שמדמה אירוע שמתקיים בחיק הטבע. על מנת לקבל את ההחלטה חשוב קודם כל לבדוק מה אוהבים אלה שמארגנים את האירוע והאם יש להם העדפה כלשהי. מעבר לכך חשוב לבחון את מזג האוויר במועד האירוע והאם תהיה לו השפעה על הבחירה. יש אנשים שלא אוהבים להיות מוזמנים לאירועים בגני אירועים בשל חום או לחות וחשוב לקחת גם את זה בחשבון, כי אם אלה אנשים קרובים וחשובים למי שמארגן את האירוע – הוא לא יבחר את מה שהם לא אוהבים ולא ייהנו בו. במקרים רבים אפשר לבחור גן אירועים בשרון שמשלב גם אולם סגור וכך כל אורח יכול לשהות היכן שנוח לו והוא מרגיש בטוב. אולמות אירועים יהיו סגורים, לא תמיד אפשר יהיה ליהנות בהם מאור טבעי ונעים וכמובן שמיזוג האוויר עלול להיות קר למדי. יש מי שאולם אירועים יהיה עבורו מלאכותי מדי.

מתי מתאים גן ומתי מתאים אולם אירועים?

על שאלה זו אין תשובה אחת וחד משמעית. לכל אדם שמארגן אירוע יתאימו שיקולים אחרים ויהיו דברים אחרים שיעניינו אותו. לא תמיד דעה אחת תהיה גורפת ומתאימה לכלל האירועים שמתקיימים ולכן חשוב מאד לקחת את הזמן ולבחון את האפשרויות. במידת האפר כדאי מאד להגיע אל גן אירועים בשרון על מנת להשתתף באירוע אמיתי שמתקיים כדי לראות איך התחושה, איך מזג האוויר, איך נראית התפאורה של הגן והאם היא תתאים גם כתפאורה לאירוע שמארגנים. הרבה מאד אנשים בישראל מעדיפים לקיים אירועים בגנים בזכות מזג אוויר נעים ששורר רוב השנה והם נהנים מאוויר צח ונעים שמשתלב נהדר עם מנות קלילות ובגדים שמרגישים בהם בנוח.