לפני שאתם מחפשים מישהו שיצור לכם לוגו, חשוב לדעת מה ייעודו של לוגו ואיך הוא יכול לעזור לכם להיות מס’ 1 בכל תחום למרות המתחרים שבדרך. עצרו רגע, האם אתם מכירים את המילה בידול עסקי? איך צמד המילים הללו קשור למעשה להכנת הלוגו לרבות שיווק ברשתות החברתיות והפיכתכם למומחים בתחומכם. הנה כמה דברים על בניית מיצוב עסקי נכון ויצירת תנועה חיובית גם במנועי החיפוש.
איך הרשת החברתית יכולה להקפיץ לכם את המכירות?
זה פשוט מאוד, נכון להיום עידן האינטרנט מביא לא מעט גולשים אליו. למעשה, ריבוי הגולשים בפייסבוק, סלונה , דה מרקר וכד’, מעידים על חלק בלתי נפרד מתהליכי שיווק דיגיטלי של העסק שלכם. ביחס לקידום אורגני או ממומן בו הגולש הפוטנציאלי יודע מה הוא רוצה, שהרי בגלישה חופשית ברשתות החברתיות, הוא יכול להיכנס רק מתוך עניין ולרכוש מתוך צורך שיתגלה בהמשך. יתרון? בהחלט ומאידך, עניין הרשתות החברתיות ומה שזה יעשה לעסקים שלכם, די תלוי בכמה דברים וזה הרבה מעבר ליצירת לוגו צבעוני ומיוחד.
מה תעניק לכם הרשת החברתית?
בגדול, אם תלכו על פי הכללים, תזינו תכנים מעניינים, תגידו לגולש מה לעשות ותגרמו לו לסקרנות, הוא בהחלט יעביר את האתר שלכם כדף מידע לכל דבר ובסופו של דבר גם יצטרף לשורותיכם. איך זה עובד עניין הרשת החברתית? זה פשוט מאוד, ברגע שהגולש נחשף למוצר שלכם במקרה, הוא ייכנס לקישור, יקרא את הכתבה, יעשה לייק ואפילו יגיב לכם וכך למעשה יצור סוג של “אינגיג’מנט” (אירוסין) קשר הדוק שבסופו של דבר בהחלט יכול להניב מכירה. כאמור? עניין החשיפה של הגולש לחומר שלכם לא קשור רק בקריאה אלא גם ביכולת שלכם להניע אותו לפעולה באמצעות תכנים אלו.
מה הכוח האמתי של הרשת החברתית
בשלב הזה, נחזור בשנית למיתוג, ליכולת שלכם לבנות קהילה או מאגר לקוחות סביב אותו מותג ומכאן חשיבותו של הלוגו המבודל והממותג ביחס לכל השאר. הרעיון של הרשת החברתית הוא להפוך את הלקוחות מלקוחות המלייקים ללקוחות רוכשים ונחשפים נכון למוצר שלכם. תפקידכם? לייצר אמון ואז כמובן לקטוף את הפירות בזכות ההשקעה וההתמדה. קהילה? כשהיא גדלה, גם הגולשים שהפכו לקוחות ממליצים לחבריהם והשאר כפי שאתם מבינים יקרה כבר מעצמו.
טיפ אחרון? תנו לגולש ערך מוסף בתוכן שלכם, כן בכדי להניע גולשים לפעולה ולהפוך אותם לרוכשים, העניקו להם מתנה, ספקו טריגר שיניע אותם, פרסמו כתבה מעניינת וחדשנית או אפילו הציעו מבצע אטרקטיבי.