מהו המסלול להצלחה בדוגמנות ?

תוכן עניינים

רבות רוצות להצליח ולהפוך לסופר מודל. אם גם אתן ראיתן את ערוץ האופנה מהרגע שיצאתן מהרחם, וודאי גם אתן חולמות על הרגע בו תלכו על המסלולים הנחשבים ביותר באירופה כשהזרקורים מופנים אליכן בלבד. דוגמנות היא נשמעת אולי כעבודה שלא צריך לעשות בשבילה הרבה, בסך הכל להיות יפה, אבל האמת היא שלעבוד בדוגמנות ולהפוך דוגמנית מצליחה, דורשת הרבה מאוד עבודה.

כמובן שאין מסלול אחד דרכו הופכים דוגמנית מצליחה. המסלול הוא ארוך ומפותל וכל אחת עושה את זה קצת אחרת. אבל מה שבטוח הוא שמסלול ההצלחה עובר דרך כמה תחנות משמעותיות בחייה של כל דוגמנית המכירה את העק מבפנים.

כדי שגם לך יהיה את המידע הדרוש כדי להפוך דוגמנית מצליחה, החלטנו לתת לך טעימה מהעולם הזה, מרזי המקצוע והדרך להיכנס אליו בצורה הטובה ביותר.

אודישנים

כולן יודעות שכדי להפוך לדוגמנית מצליחה, יש לעבור את האודישן. לעבור את האודישן זה כמובן לא לעבור אודישן אחד, אלא מדובר על עשרות ומאות אודישנית שיכולים כל פעם להביא אתכן קרוב יותר ליעד. מכיוון שאנחנו אף פעם לא יודעות מאיפה תגיע ההזדמנות לה אתן מחכות.

אנחנו, כאן ב- סוכנות אימג’ מאמינים כי יש לבחור בקפידה את האודישנים הנכונים שיקרבו אתכן עוד צעד אל היעד. בסופו של יום אנחנו חיים בעולם בו מוצרים רבים נמכרים באינטרנט וזו לא בעיה להשתבץ בתור דוגמנית המשווקת את הבגדים בקטלוג זה או אחר.

מעבר לכך, אצלנו, ב- סוכנות אימג’ גם יודעים להגיד כי לא תמיד האודישן הראשון הוא זה שיביא אתכן לתוצאה הרצויה. כדי להגיע ליעד חשוב להיות ממוקדות. אנחנו יודעים שיש כאלו שקורה להן ‘נס’ ובאודישן הראשון שלהן הן מצליחות להגיע לשיאים שרבות אחרות רק חולמות עליהן. אבל רבות אחרות צריכות להמשיך לעבוד קשה כדי להגיע ליעד.

רשתות חברתיות

אנחנו ב- סוכנות אימג’ שמים דגש על עבודה ברשתות החברתיות. זאת משום שהעולם אותו הכרנו השתנה. בעבר, דוגמניות היו מציגות פריטים יקרים, כאלו שלאדם הפשוט נדרשו שעות רבות של עבודה כדי להשיג. אבל, היום הסיפור כמובן שונה לחלוטין.

דוגמנית נבחרת היום לא רק בגלל הנתונים הטבעיים שלה, אלא גם בזכות הסיפור אותו היא מספרת וכמות העוקבים שלה ברשתות החברתיות. אם אתן חושבות שעבודה ברשתות חברתיות היא להצטלם כל יום באופן ספונטני בבגד ים, התשובה היא שזה ממש לא כך.
רשתות חברתיות הן כלי כדי לספר סיפור. אם את רוצה להפוך דוגמנית מצליחה את צריכה לתת עוד משהו, ערך מוסף, שיביא לך לא רק עוקבים אלא גם קמפיינים שירצו להיות מזוהים איתך.

אנחנו, כאן ב- סוכנות אימג’ עובדים עם המפרסמים הגדולים בשוק. את מוזמנת ליצור איתנו קשר בטלפון או באתר.

אודות כותב המאמר:
תמונה של ערן ברק
ערן ברק

ערן ברק, עיתונאי טכנולוגיה ומייסד המפרץ הטכנולוגי, מסקר את עולם ההייטק הישראלי מזה עשור. בעל ניסיון בכתיבה עבור מובילי התקשורת הדיגיטלית בארץ.

כל הפוסטים
רוצים לפרסם מאמר באתר?
תוכן עניינים
רוצה להתבלט בתחום?

מומחה? יש לך ידע מקצועי ששווה שיתוף? השאר את המייל שלך ונחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית לפרסום >>