הידעתם שלגולשים רבים יש נטייה לנטוש דפי אינטרנט מתוך חוסר עניין שהם מביעים בתוכן בשניות הראשונות? במידה ואתם רוצים לצמצם היתכנות של מקרים מעין אלו, יהיה עליכם לחשוב קצת מחוץ לקופסה ולשקול רעיון כמו הפקת סרטוני תדמית.
מיקום של סרטון תדמית בעמוד הראשי של העסק שלכם עשוי להעניק לגולשים הבנה טובה יותר אודות השירותים שאתם מציעים, ובהנחה והסרטון הופק במקצועיות, לעודד את הגולשים להישאר זמן רב באתר.
עליכם לזכור שככל שהגולשים נמצאים יותר זמן באתר שלכם, כך גוברים הסיכויים שהם יבצעו פעולה חיובית, כמו מכירה למשל.
הפקה מקצועית של סרטוני תדמית – הכיצד?
בכדי להפיק סרט תדמית לעסק שלכם, אתם רק צריכים לפנות אל חברת הפקות שתוכל לבצע את המלאכה הזו בעבורכם. ישנן שיטות רבות להפיק סרטונים תדמיתיים, וביניהן ניתן למנות סרטונים המבוססים אנימציה, סרטונים מציאותיים וסרטונים שבהם יש שילוב.
בעת הפקת הסרטון יש להביא בחשבון לא מעט דברים שונים, כמו האדם שידבר בסרטון, התוכן והעיצוב. לכל אלו אמורה החברה שעוסקת בהפקת הסרטון לדאוג. ישנה חשיבות אדירה לחברה שבה אתם בוחרים, ולפיכך יהיה כדאי לכם לקחת את ההחלטה שלכם בכובד ראש.
כך תסננו בין החברות השונות בתחום
בכדי שתוכלו ליהנות מהפקה של סרטוני תדמית איכותיים ומקצועיים, תצטרכו לברור בקפידה בין החברות השונות שיכולות להפיק לכם סרטון תדמית. הנה לכם מספר דברים שיהיה כדאי לכם להתייחס אליהם:
- תבדקו את קטלוג הסרטונים – הדרך הטובה ביותר לדעת מהי מידת הכישורים של החברה שעמה אתם שוקלים לפעול תהיה אך ורק על ידי בדיקה של קטלוג הסרטונים שלה. כלומר הסרטונים שהיא הפיקה לעסקים אחרים. זה עשוי לאפשר לכם להבין האם מדובר בחברה שמסוגלת להפיק סרטונים מספיק טובים.
- עלות השירות – יש לשים לב שבדרך כלל בעבור איכות צריך לשלם, אם כי המחיר לא צריך להיות מופרז. תערכו את השוואת המחירים הפשוטה שלכם.
- מידת הניסיון של כל חברה – בכדי שהעבודה תוכל להתבצע כראוי, יהיה חשוב שתבדקו את מידת הניסיון של כל חברה עמה אתם שוקלים לעבוד, כך שתוכלו להבין טוב יותר את המצב ולקבל החלטה נבונה.