כמעט כל בעל עסק או בעל מקצוע יודעים היום, שבשביל לפרסם את העסק שלהם או את עצמם, עליהם לפרסם בגוגל, בין אם זה באופן אורגני ובין אם זה באופן ממומן. בעלי עסקים ובעלי מקצוע רבים כבר מבינים איך עולם הפרסום עובד, הם מבינים שפרסום בתקשורת המקומית או הארצית, בשלטי חוצות או בפליירים לבד, איננו מספק, בשביל להצליח ולביא לחשיפה גדולה, יש לפרסם בגוגל ובכך להיחשף בפני קהל גולשים רב וגם, וחשוב לא פחות, ליהנות מחשיפה ממוקדת.
אחת השאלות ששואלים את עצמם לא מעט בעלי עסקים ובעלי מקצוע היא, האם עליהם לערוך את מסעות הפרסום בעצמם או להזמין מומחה פרסום מומן בגוגל, מומחה חיצוני שיבצע את העבודה בשבילם. כמו שנוכל לראות מיד, יש יתרונות לכאן ולכאן, אך בסופו של דבר הניסיון והמקצועיות מנצחים את הכל.
אם בעל עסק או בעל מקצוע מחליטים לבצע את העבודה בעצמם, הרי שיש בכך יתרון מסוים שכן הם חוסכים את עלות העסקתו של מומחה פרסום, וכן הם יכולים ליהנות משליטה מלאה על התהליך, הם שולטים בהוצאות הכספיות, באופי הפרסום, מתי הוא יתבצע ועוד.
הבעיה היא, שהחיסכון הוא רק לכאורה, שכן הם מבזבזים הרבה יותר זמן עבודה, ולא בטוח שהם יגיעו לאותן תוצאות כמו זה שישיג עבורם מומחה פרסום שיש לו את כל הידע והניסיון. אז נכון שהעסקתו מחייבת עלויות שונות, אך עדיין הוא יכול להביא לתוצאות הרבה יותר טובות.
צריך לזכור נקודה נוספת, תהליך פרסום בגוגל, ממומן או אורגני, זה תהליך שדורש מחקר מעמיק. מה שאומר, שיש להשקיע זמן וכסף בכך. אי אפשר לעשות אותו על רגל אחת ובטח לא בתהליך קצר. עבור כל בעל עסק או בעל מקצוע, עדיף בסופו של דבר, שבעל ניסיון יעשה זאת, הוא יודע מה לחקור, כיצד לחקור, איפה, וביחס למה ולמי.
עוד נקודה חשובה היא תהליך מערכתי, כל פרסום ממומן הוא חלק ממערכת פרסום כוללת, על המערכת הזאת אפשר להפקיד מומחה שידע לשלב את כל החלקים השונים.