עיצוב כרטיס ביקור

תוכן עניינים

עיצוב כרטיס ביקור

כיצד תעצבו ותפיקו כרטיס ביקור שיתאים בצורה הטובה ביותר לעסק שלכם? איך תשדרו תדמית נכונה כבר מכרטיס הביקור? מתי עליו להיות סולידי  ומתי מגניב או מיוחד?

כרטיסי הביקור הראשונים הופיעו באנגליה של המאה ה- 18. הם הכילו לרוב רק את שמו של מי שבא לבקר ושימשו כדי להודיע על זהות המבקר, או להשאיר “פתק” כאשר ביקרתם אצל מישהו, אבל הוא לא היה בבית. כיום משמשים כרטיסי הביקור להעביר את כל פרטי הקשר ויצירת הקשר בין אנשים. הם משמשים גם בתור כלי שיוצר קשר בין אישי: המחווה הזו, של מסירת או נתינת כרטיס ביקור, דומה להענקת מתנה ומחווה על יצירת קשר אישי.

כרטיסי ביקור הם פריטים שקל מאוד לייצר. בתי דפוס ברמת גן או בחלקים אחרים של הארץ יציעו לכם מגוון פתרונות וקיימות גם כמובן אפשרויות להדפסה דיגיטלית בהזמנות באינטרנט. החוכמה הגדולה היא לעצב נכון את כרטיס הביקור ולהפיק אותו בצורה מכבדת, מכובדת וטובה.

לאופי של העסק: כך תתאימו את העיצוב והשפה

צבע וסגנון כרטיס הביקור תלוי מאוד בשני דברים: בתחום בו פועל העסק ובתדמית שהוא רוצה לשדר.

תחומי עיצוב – אופנה, ארכיטקטורה, פנים וגינון, תחומי אמנות – פלסטית או מוזיקה, אפילו כתיבה, יכתיבו ברוב המקרים כרטיסי ביקור יצירתיים. צבע בולט, צבעוני, נייר מקורי וצורה, רעיון “חכם” או מקורי כלשהו לצורה בה הטקסט מוגש, כל אלה יהיו חלק מתבקש בעיצוב כרטיס הביקור בתחומים האלה.

בתחומי הפיננסים והעסקים – ביטוח, עריכת דין וראיית חשבון – חשוב הביטחון האישי וחשובה האמינות. לכן, בתחומים אלה יהיה ברוב המקרים צורך בכרטיס ביקור סולידי, אבל יוקרתי: נייר יחסית עבה, כיתוב בשחור, כסף או זהב, הטבעה כלשהי או בלט, הם א-ב בתחומים האלה.

בתחומי הרפואה – רופאים, פסיכולוגים, מעסים וכו’ – חשוב ביטחון אישי ואמינות, אבל גם קרבה אישית. כאן לא נחפש את היוקרה ואת הכסף והזהב, אלא את העיצוב הסולידי יותר; מכובד, אבל לא מרחיק, אלא מקרב.

בעלי מקצוע? ברוב המקרים עיצוב פשוט וענייני יעשה את העבודה. תהיה חשובה הגדרה פשוטה ועניינית של השרות שהם מעניקים ופרטים ברורים ופשוטים ליצירת קשר מהיר, רצוי טלפוני. פרטי אימיילים וכתובת משרד פחות חשובים בכרטיסי ביקור כאלה.

האם להשתמש בסוגי נייר מיוחדים? מתי?

נייר מיוחד מעניק תחושהשל ייחוד ומיוחדות לכרטיס הביקור. הוא חשוב כמעט בכל תחום. נייר פשוט משדר “זול, מהיר, המוני ושגרתי” – כמו הנייר. נייר עבה יותר, ממוחזר או מיוחד, משדר ייחודיות, תשומת לב לפרטים ובמידה מסיומת גם יוקרה. אם אתם רוצים לבלוט ולהתבלט, השתמשו בנייר מיחד או לפחות מעט כבד (עבה) יותר.

שימו לב שלמינציה – ציפוי פלסטי של הכרטיס – מגנה על הכרטיס, אבל פחות מקובלת היום, בעידן בו המילה “פלסטיק” הפכה מילת גנאי. השתמשו בלמינציה ובחומרים לא טבעיים אחרים בצורה מושכלת ומודעת.

אודות כותב המאמר:
תמונה של ערן ברק
ערן ברק

ערן ברק, עיתונאי טכנולוגיה ומייסד המפרץ הטכנולוגי, מסקר את עולם ההייטק הישראלי מזה עשור. בעל ניסיון בכתיבה עבור מובילי התקשורת הדיגיטלית בארץ.

כל הפוסטים
רוצים לפרסם מאמר באתר?
תוכן עניינים
רוצה להתבלט בתחום?

מומחה? יש לך ידע מקצועי ששווה שיתוף? השאר את המייל שלך ונחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית לפרסום >>