הכירו את בגדי המותגים

תוכן עניינים

עם השנים, המונח מותג הפך להיות יותר ויותר נפוץ. לא רק שהביטוי הפך להיות נפוץ יותר, אלא שאנחנו גם מעדיפים לקנות מותגים, בוודאי כשמדובר על בגדים. נעדיף להשקיע עוד קצת כסף ולקנות בגד שנחשב למותג מאשר לקנות בגד מחברה שאיש לא מכיר ולא שמע עליה.

על מנת להבין למה אנחנו קונים בגדי מותגים ואילו שמות נחשבים חזקים בתחום הזה, עלינו להבין מה זה אומר מותג ומה ההבדל בינו לבין בגד רגיל, כזה שלא זוכה להגדרה של “בגד מותג”.

חשוב להדגיש, על פי רוב, המותגים לא משתנים, יחד עם זאת, מעת לעת נוספים שמות חדשים לרשימה הנוצצת של בגדי מותגים.

מה זה בגד מותג

הרעיון הוא פשוט. בגד מותג הוא בגד של חברה מוכרת, פופולארית, אשר זוכה הרבה פעמים לחשיפה ופרסום, בזכות קמפיינים ושיווק חכם, אשר בין היתר מוכרים את המוצרים שלה, לא רק כאיכותיים וטובים יותר אלא גם כ”בגדים שכל אחד ואחת שרוצים להיות באופנה, חייבים להחזיק בהם”.

בגד מותג, לרוב הוא הרבה יותר איכותי מבגד רגיל, למרות שזה לא מחייב, אך הוא בהחלט יותר נפוץ, יותר מיוחד, והרבה יותר פופולארי ונפוץ.

הוא יכול להיות בגד ספורט, בגד ערב, בגד סטנדרטי לעבודה, כאשר הרבה פעמים יהיה ניתן להבחין שזה בגד מותג בזכות הלוגו של החברה אשר יתנוסס עליו.

יש מקרים בהם בגדי מותגים, לא רק שהם ישתייכו לחברה ספציפית אלא היום כמין “מיתוג נפרד בתוך החברה”. דוגמא טובה לכך אפשר לראות במקרה של אייר ג’ורדן. אותם פריטי לבוש שפותחו בתוך חברת נייק מאמצע שנות השמונים, ואף על פי שהם שייכים לחברה, הרי שהם ממותגים בנפרד, כי ככה רוב הציבור מכיר אותם.

למה אנחנו קונים בגדי מותגים?

זה נכון שבגדי מותגים, במקרים רבים, עולים יותר מאשר בגדים רגילים, אך מצד שני, הם גם איכותיים יותר, לרוב הם מרשימים יותר, נחשבים יותר מקוריים ויצירתיים.

לא פחות חשוב מכל זה, כשאנחנו לובשים בגד מותג, אז אנחנו הרבה נראים בעיניי אחרים הרבה יותר אופנתיים. זה אומר שאנחנו לובשים את האופנה האחרונה, את הדברים “החמים” ביותר שיש.

לכן אנחנו משקיעים הרבה מאוד זמן, מחשבה וכסף ברכישת מותגים, בין אם זה נעליים, ג’ינסים, חולצות, חליפות, מעילים וכל פריט לבוש או פריט אופנתי אחר. אנחנו נשקיע לא מעט בחיפוש אחר המותגים הנפוצים וכן בשביל לוודא שאכן מדובר במוצר אמיתי ולא מזויף.

אילו בגדי מותגים קיימים בשוק?

כאמור, אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של בגדי מותגים מסוגים שונים, כאשר החברות המובילות הן נייק ואדידס בתחום הספורט, ראלף לורן, הוגו בוס, דולצ’ה וגאבנה בתחום בגדי הערב, דיזל, ליוויס, בתחום הג’ינסים, קסטרו, רנואר והייץ אנד אם בתחום בגדי היום יום.

אודות כותב המאמר:
תמונה של ערן ברק
ערן ברק

ערן ברק, עיתונאי טכנולוגיה ומייסד המפרץ הטכנולוגי, מסקר את עולם ההייטק הישראלי מזה עשור. בעל ניסיון בכתיבה עבור מובילי התקשורת הדיגיטלית בארץ.

כל הפוסטים
רוצים לפרסם מאמר באתר?
תוכן עניינים
רוצה להתבלט בתחום?

מומחה? יש לך ידע מקצועי ששווה שיתוף? השאר את המייל שלך ונחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית לפרסום >>