פיתוח טכנולוגי מהפכני – המסכות דור 2021

אם אתם בדיוק עומדים לצאת מהבית בכדי לרכוש עוד חבילה של מסכות חד פעמיות, אנחנו ממליצים לכם לעצור לרגע ולקרוא את השורות הבאות. אנחנו כאן כדי לדבר על שמירה על האקולוגיה, בדי טקסטיל עם בלאי נמוך, מסכות שמחזיקות מעמד 55 כביסות ועוד. 

בעוד ששנת 2020 הפתיעה אותנו עם נגיף כלל עולמי שעדיין לא חדל מלהתפשט, רוב העולם עדיין עושה מאמצים להסתגל לרוח הדברים הנוכחיים. בעודנו עומדים אל מול שגרה חדשה שיש להסתגל אליה, במקביל קמים גם פתרונות שונים להתמודדות עם הנגיף. בואו נדבר על פתרונות חכמים לניהול חששות מפני הידבקות בקורונה. 

סונוביה – פתרון אקולוגי בעולם שמזוהם ע”י טקסטיל ובדים 

כל מי שאי פעם עסק בעולם הטקסטיל, יודע עד כמה תחומי הטקסטיל מהווים מפגע אקולוגי חמור שרק הולך ומצטבר עם השנים. 

הבדים האלו והבגדים הישנים שאנו זורקים נרקבים ומורידים מצבעם, ולבסוף – מרעילים את האדמה. המפגעים האקולוגיים בעולם הטקסטיל הם לא מבוטלים, מה שחברת סונוביה החליטה שהיא מנסה לפתור. ואם לא לפתור לגמרי, אין ספק שחברת סונוביה מתקדמת בצעדים משמעותיים לעבר עולם ירוק ונקי יותר. 

אילו מוצרים חברת סונוביה מפתחת? 

החברה מפתחת פתרונות טקסטיל ופתרונות מסחריים מתקדמים, שמתבססים על טכנולוגיות, פטנטים וידע של אוניברסיטת בר אילן. באמצעות טכנולוגיה אולטרה סונית, מוחדרים חלקיקי אבץ לתוך בדים וטקסטיל, מה שמאפשר לשכלל את התכונות המיוחדות והביצועים שהבדים מציעים. 

במילים יותר פשוטות – קיבלנו בדים עם ביצועים ייחודיים ששומרים על התכונות שלהם לאורך זמן. אם לוקחים את הדוגמה של מסכות קורונה, הרי שמאז פרוץ המגיפה הזיהום רק הולך ומתגבר בעקבות מאות מיליוני מסיכות שנזרקות בכל יום לפח בעולם. ממש ככה, מדובר בזיהום אקולוגי אדיר, מה שחברת סונוביה מסייעת בפתרון שלו. 

כמה פעמים אפשרי לכבס את מסכות סונוביה? SONOMASK 

המסכות הרב פעמיות של חברת סונוביה מאפשרות לכבס אותן 55 פעמים, מה שמקטין באופן אסטרונומי את הזיהום האקולוגי הנוצר כתוצאה משימוש במסכות חד פעמיות. נכון לכתיבת שורות אלו, חברת סונוביה כבר נסחרת בבורסה בתל אביב ונמצאת במגעים עם חברות עולמיות בתחום הרכב, בתי החולים, בתי מלון, יצרניות טקסטיל ועוד. 

רק לאחרונה, חברת סונוביה קיבלה מענק של יותר מ-2 מיליון יורו עבור אחת ההמצאות הכי חשובות מאז פרוץ מגפת הקורונה, ובכלל. בפועל, חברת סונוביה מספקת פתרונות נרחבים מאשר הפתרון של מסכות רב פעמיות נגד קורונה. את הפטנט של חברת סונוביה אפשר להחדיר למצעים של מיטות בבתי חולים, בבדים של מושבי רכבים, במדים של רופאים ועוד. המטרה תמיד תהיה זהה – קטילה ב-99% של בקטריות, פטריות, קורונה ווירוסים אחרים, ועוד.