כך תסירו כתם יין מהספה

אין יותר מתסכל מלגלות, אחרי ערב רומנטי במיוחד, כי נשארו כתמי יין על הספה. החוויה הזו היא חוויה מאוד לא נעימה, מאוד לא נוחה וזה בעיקר, מסוג הכתמים האלו שחוץ מכמה סבתות, אף אחד לא ממש יודע כיצד להתמודד איתן.

יין, בגלל הפיגמנט החזק שלו, הוא מסוג החומרים שעלולים להטמע בתוך החומר, וודאי כאשר מדובר על ספות מבד מה שמביא לכך שהכתם שנוצר הוא מסוג הכתמים הללו שנשארים אחר כך לכל החיים. אבל, דעו כי בהחלט יש מה לעשות במידה ואתם מעוניינים בכך.

קודם כל, חשוב להבין כי ספיגה מוקדמת של הנוזלים יכולה למנוע נזק רב

במידה ואנחנו מדברים על ניקוי ספות עשויות עור, הבעיה הופכת קטנה יותר. שכן אנחנו מדברים על תהליך של ניקוי עבור צבע שקשה לו להספג ברקמות העדינות, העמוקות של סוג החומר שתחתיו. כאשר אנחנו מדברים על ניקוי ספות בד הכלל הופך נכון על אחת כמה וכמה.

בד הוא מסוג החומרים שסופגים את הפיגמנטים של היין בצורה החזקה והמשמעותית ביותר. זו הסיבה גם בגינה ניקוי ספות בד זו פעולה מורכבת מניקוי של ספות עשויות חומרים אחרים.

אם אתם מעוניינים לבצע ניקוי ספות בד בעצמכם ולנקות את כתם היין שנשפך ישנן כמה פעולות אותן אתם יכולים לבצע כבר עכשיו.

מה הפעולות אותן ניתן לבצע עבור ניקוי ספות בד מיין שנשפך

בשלב הראשון, כאמור, לקחו מטלית או מגבת ונסו לספוג כמה שניתן מהחומר שנשפך על הספה.

לאחר מכן, זה השלב לקחת נוזל כלים ובעדינות לסובב בעזרת מטלית נקייה את הכתם החדש. שימו לב כי אתם מבצעים את פעולת הניקיון בעדינות ומתוך ניסיון להקטין את הכתם ולסובב את המטלית כלפי פנים. אם תסובבו את המטלית כלפי חוץ אתם עלולים לגלות כי מדובר על כתם שהולך ומתפשט ולא הולך וקטן כפי שרציתם בתחילה.

בשלב האחרון, אתם יכולים לקחת חומץ ולטפוח בעזרתו בעדינות על הכתם. חומץ יעזור למוסס את הפיגמנט החזק ולהסיר אותו.

מה ניתן לעשות במידה וכל אלו לא עזרו להסרת הכתם

עכשיו, כל שיש לכם לעשות הוא לקרוא למקצוענים שיעשו את העבודה עבורכם. ניקוי ספות בד זו פעולה מורכבת שעלולה להוביל להסרה של כתמים נוספים, לא רק של כוס היין שנשפכה. מעבר לכך, ניקוי ספות בד הנעשה על ידי אנשי מקצוע מעולים יכול לעזור לכם ולהוריד מכם עוד מטלה המצטברת לכל שלל המטלות שגם ככה מוטלות עליכן בשרשרת כך סתם ביום יום.

ניקוי ספות בד מקצועי מאפשר לכם לשבת רגל על רגל עוד אנשי מקצוע מנקים את הספה לפני ולפנים, מחזירים לה את הצבע המקורי ואת החן שאבד לה לאורך שנים ארוכות של צבירת לכלוך מיותר.