יצירת ברקוד – הדרך הטובה ביותר להגיע אל הלקוחות שלך

כדי להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות נאמנים וכדי להפוך צרכנים ארעיים למושבעים של המותג שלך, אין צורך בהשקעה של הון תועפות על קמפיינים שיווקיים באינספור מדיות. בין האלמנטים החשובים ביותר ליצירת קהל לקוחות נאמן נמצא התכנון החכם והאסטרטגיה היעילה המשפרת את יכולתו של המשווק לחזות את הצלחות הקמפיין, לקבוע מדדים מתאימים להצלחה ולעקוב אחר התקדמותו של הפרויקט.
אם בעבר נאלצו מפרסמים להשקיע הון תועפות בהוצאות שונות על קמפיינים שיווקיים בטלוויזיה, ברדיו ובמדיות אחרות, הרי שכיום עלויות הפרסום ירדו לאפס ובאמצעות השקעה קטנה ביותר ניתן להגיע לאינספור לקוחות.

פרסום ישן VS פרסום חדש

בעידן הישן היה צורך בגיבוש קמפיין מתאים, תכנון הקמפיין במשך מספר חודשים, גיוס אנשי המקצוע המתאימים לכל אחד מהתפקידים הנדרשים כגון צלמים, שחקנים, קריינים, תפאורנים, מאפרים ועוד. מיותר לציין שכל קמפיין כזה היה כרוך בהוצאות ענק ואפילו לא ניתן היה למדוד את ההצלחה שלו.
כיום, באמצעות יצירת ברקוד, ניתן להגיע לכל לקוח, בכל מקום ובכל שעה, בהשקעה כלכלית מינימלית, הן מצד המפרסם והן מצד הלקוח. הלכה למעשה, הלקוח לא נדרש להוציא כסף כלל וכלל. כל שעליו לעשות הוא להוריד את האפליקציה ולסרוק את הברקוד, ומשם הדרך הפתוחה.
הברקוד יכול להוביל את הלקוח לדף נחיתה חדש המציע לו הצעות אטרקטיביות, להכניס אותו לאתר האינטרנט של החברה, להעניק לו כרטיס כניסה חינמי להופעה, מתנה מעניינת וייחודית לבחירתו ולמעשה – כל אלמנט שיעניק ללקוח את התחושה שחושבים עליו ושאכפת ממנו.
יצירת ברקוד פותחת לחברה את הצוהר להגעה אל מגוון עצום של לקוחות לא רק ברחבי הארץ, אלא ברחבי העולם כולו. ההפעלה של הברקוד פשוטה יותר מתמיד והיא מעניקה הזדמנות לאינספור לקוחות ליהנות מקשר ישיר עם החברה, ליהנות מהשירותים שלה וממוצריה, מבלי לחשוש ש”מנסים למכור להם משהו”.
שלא כמו הפרסום הישן, פרסום באמצעות יצירת ברקוד כמעט ואינו כרוך בעלויות עבור המפרסם ומאידך הוא בעל אפקטיביות ורווחיות רבות, הבאות לידי ביטוי בהכנסה גבוהה אל מול ההוצאות הנמוכות יחסית. הברקוד מאפשר תגובה ישירה של הלקוחות לכל קמפיין פרסומי ויצירת קשר אישי עם הלקוח.